piątek, 30 marca 2012

Eveline - Colour Instant

Po przeczytaniu postów na różnych blogach zaintrygował mnie lakier do paznokci marki Eveline - Colour Instant. Można było go nabyć m.in. w Biedronce. Dostępne było jedynie kilka odcieni. Niestety nie udało mi się kupić go 
w Biedronce. Mój egzemplarz zakupiłam w nowej sieci drogerii JasminKosztował około 8zł, w innej filii widziałam go też nieco drożej, cena nie powinna przekroczyć 10zł.
I muszę powiedzieć, że przynajmniej na razie jestem bardzo zadowolona. To mój najlepszy lakier do tej pory!
Zakupiłam odcień 626 - pastelowy fiolet z delikatnymi, mało widocznymi drobinkami. Niestety nie kryje dobrze, ale ma za to wiele innych zalet, które przeważają na korzyść. Poziom krycia zależy od odcienia.



Bardzo nie lubię czekać, aż warstwa lakieru zaschnie całkowicie - zwykle nie wytrzymuję 
i kolejne warstwy nakładam na nie do końca wyschnięte paznokcie.
Lakier Eveline ma dość lejącą się konsystencję, zasycha niesamowicie szybko. W przypadku mojego koloru potrzebowałam aż czterech warstw. Nawet wtedy krycie nie jest idealne, lakier jest lekko transparentny.
Co ciekawe nałożone 4 warstwy nałożone niemalże po sobie wysychają o wiele szybciej niż 2 warstwy innych lakierów (np. Miss Sporty). Nie ma również niebezpieczeństwa, że rano obudzimy się z wzorkiem od kołdry. Lakier nie bąbelkuje, paznokcie są śliczne.
Oprócz tych zalet lakier trzyma się bardzo długo. Zdjęcie, które widać, zostało zrobione po drugim dniu użytkowania. Zero odpryśnięć, ścierania się końcówek, lakier błyszczy, nie matowieje. Nie używałam top coatu, ani bazy - lakier trzyma się na moich paznokciach około 4-5dni. Po tym czasie pojawiają się drobne odpryśnięcia. Dla porównania inne lakiery wytrzymują maksymalnie 2 dni.

Informacja na opakowaniu :Nie zawiera szkodliwego toluenu, formaldehydu, ftalanu dwubutylu i kamfory.

Polecam!










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz