niedziela, 18 listopada 2012

Słodkie nowości od Yves Rocher

Hej,
od wczoraj w Yves Rocher nabędziemy świąteczne kolekcje. Na pewno jest na czym zawiesić oko. Świąteczne linie zapachowe to pieczone jabłko w karmelu, wanilia i cytryna oraz kandyzowane kwiaty. Dziwnym trafem każdy z zapachów przypadł mi do gustu. Dzisiaj skusiłam się na żel pod prysznic z drobinkami ( kandyzowane kawiaty), prezentuje się naprawdę pięknie, o dziwo nie ma SLES. Trzeba tylko uważać żeby nie dopuścić do kontaktu z oczami. Do zakupu otrzymałam miniaturkę kremu do rąk z waniliowej linii. Myślę, że skuszę się również na coś z jabłka, może będzie to świeczka albo mała woda toaletowa :)

Miłego wieczoru,
Zwies

14 komentarzy:

  1. Nom, siostra przyniosła jakiś czas temu tą próbkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak tak właśnie dawali je w ofercie dla stałych klientów ;)

      Usuń
  2. Ja się zastanawiam nad jakimś zakupem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chciałabym jeszcze wodę, ale ostatnio jak byłam - wszystkie były wykupione :(

      Usuń
  3. Ślicznego koteczka masz w awatarze, ja też dałam do swojego awatara koci portret a nie własny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Niestety nie mój :(
      Jest z flickra, jest na takiej licencji do używania komercyjnie :)
      Idę szukać na Twoim blogu Twojego kota :D

      Usuń
  4. Witam!
    Miałabym ogromną prośbę do Ciebie odnośnie tego posta :)
    W wolnej chwili proszę skontaktuj się ze mną na maila: m.gorska@webbersaar.com

    Pozdrowienia z pochmurnego (niestety) Wrocławia,
    Milena Górska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak będę mieć chwilę czasu wstawię opcję kontaktu w formie formularza :)

      Usuń
  5. Dzień dobry

    Czy mogłabym prosić autorkę bloga o kontakt? Z serdecznymi pozdrowieniami - Kamila Mularczyk/kmularczyk@organicmagazie.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak będę mieć chwilę czasu wstawię opcję kontaktu w formie formularza :)

      Usuń
  6. obserwuję i zapraszam do tego samego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. och, świetne są te kosmetyki! tak żałuję, że mam tak daleko do Yves Rocher :( zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest strona internetowa na której możesz zamówić co tylko chcesz :D
      Jest też czasami w gazetkach spotykana oferta wysyłkowa ;)

      Usuń
  8. Na kosmetykach Yves Rocher zawsze można polegać;)
    Zapraszam do siebie
    marciallous.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń