środa, 26 grudnia 2012

Święta, święta i po świętach

Hej,
mam nadzieję, że świąteczny czas upłynął wam miło :)
Dla mnie święta były przerwą w pracowitych tygodniach, jak się później okazało - również pracowitą przerwą :D Mam nadzieję, że w najbliższych dniach znajdę chwilkę na napisanie jakiejś recenzji :) Myślałam ostatnio o recenzji produktów DIY - tych z którymi miałam styczność. Mam nadzieję, że będę mieć taką możliwość.
W moich prezentach od Gwiazdorka znalazło się również wiele kosmetyków. No i jak już w sumie stwierdził mój mąż mam zapas na najbliższe pół roku. I zdecydowanie ma z tym racje. Najciekawsze jest to, że największy produktowy udział przypadł marce L'Occitane (duży zestaw był zapakowany w przepiękne świąteczne pudełko). Oczywiście jestem bardzo zaskoczona i bardzo się cieszę z prezentów.

Serdecznie pozdrawiam,
Zwies

PS Aniu bardzo dziękuję za życzenia i przepraszam, że nie dałam rady na nie odpowiedzieć.

1 komentarz: