piątek, 31 sierpnia 2012

Sierpniowe zużycia

Hej,
sierpień niezbyt obfitował w zużycia. Poniżej bohaterowie tego postu:


Alterra Koffein-Shampoo - szampon znanej już Rossmannowskiej marki. Przeznaczony dla włosów osłabionych, cienkich. Jeśli chodzi o moją opinie - podoba mi się! Zazwyczaj w produktach Alterry drażni mnie zapach. 
W przypadku tego szamponu nie jest tak. Samemu szamponowi również nie mam nic do zarzucenia - nie pląta włosów, miałam wrażenie, że mniej włosów mi wypadało niż zazwyczaj. Na pewno kupię ponownie.


Dove shea butter - myjąca kostka. Rzeczywiście to kostka myjąca a nie mydło - ma zupełnie inną konsystencję niż standardowe mydło. Zapach trochę duszący. Raczej nie kupię ponownie.

L'Occitane mydło Masło Shea Mleko - to już kolejne mydełko! Bardzo przyjemne, nawet fajniejsze niż wersja Shea z werbeną. W kolejce czeka już kolejne mydełko lawendowe.


The Body Shop Rainforest Shine - szampon kupiony już bardzo dawno temu. Został mi polecony przez konsultantkę jako lżejży (włosy normalne i suche) niż wersja z miodem (włosy suche). Niestety u mnie szampon się nie sprawdził - włosy przetłuszczały mi się już pod koniec dnia. Takiego strasznego szamponu jeszcze nie miałam. Całe szczęście, że zaopiekował się nim mój mąż. Zdecydowanie wolę bardziej miodowy Rainforest.

Rival de Loop Pure Skin Waschgel Peeling-Effekt - całkiem fajny żel do mycia twarzy zawierający drobinki. Zawiera alkohol. To już jest któraś z moich butelek. Zużyłam, na razie nie zamierzam kupować kolejnego opakowania.


Hydrolat oczarowy z mazideł - lubię bardzo, na pewno kupię ponownie. Nie szczypie w oczy.

L'Occitane body lotion - dość płynny, ziołowy zapach. Nie kupię ponownie ze względu na skład.

Sephora Bubble bath Sweet Cake - płyn do kąpieli o zapachu biszkoptowym z przepiękną kokardką. Kupiłam na wyprzedaży zimowej za 15zł. W sklepie podobał mi się zapach, jednak zachwyt opadł w domu. Nie mogłam go zużyć, ale w końcu się udało!

Miłego dnia,


2 komentarze:

  1. Hydrolat oczarowy bedzie na pierwszym miejscu kolejnych zakupów w zsk lub innej podobnej stronie =)

    OdpowiedzUsuń
  2. mi ten szampon z tbs bardzo pasował. nie przetłuszczał włosów, tylko ciężko było je rozczesać.

    OdpowiedzUsuń