wtorek, 24 kwietnia 2012

Fusswohl - zapachowe wkładki do obuwia

Zrobiło się cieplej i postanowiłam wyciągnąć z szafy zapomniane już półbuty, sukienkę :) Niestety mimo, że moje nogi się nie pocą jakoś strasznie nie lubię zakładać butów nawet skórzanych bez bawełnianych skarpetek. Nie jest to dla mnie przyjemne doświadczenie :) Wybawieniem są dla mnie te oto wkładki do obuwia:

Za komplet 8 par zapłacimy 13,29zł. Wkładki są delikatnie sklejone parami :) Po rozlepieniu okazuje się, że posiadają również spodnią warstwę niebieską, która zapobiega migrowaniu wkładki w bucie (naprawdę działa!). Powierzchnia zewnętrzna jest bardzo przyjemna, produkt posiada delikatny zapach. Podoba mi się również w nich to, że są bardzo tanie, więc częsta zmiana nie jest problemem. Nie filcują się, nie przesuwają się - jeszcze nie znalazłam wad tego produktu :)

Jest to mój absolutny niezbędnik na cieplejsze dni :) Pozwalają czuć się pewnie i nie stresować stopami :)
Produkt odkryłam już kilka lat temu i ciągle do niego wracam. 

Opis producenta:

Produkt uważam za naprawdę bardzo udany i serdecznie zachęcam do zakupu.



2 komentarze: