wtorek, 17 kwietnia 2012

Pędzlaki z ecotools

W końcu dotarł do mnie upragniony zestaw z ecotools :) Został zamówiony mniej więcej w połowie lutego, więc czas realizacji zamówienia to prawie 2 miesiące. Docelowo miał być to zestaw ostatni, ale podczas tego długiego oczekiwania na przesyłkę nabyłam również wspominany na blogu zestaw z serii Sephora Pretty Look in Pink. Oto wspominany zestaw:

W jego skład wchodzą pędzle do twarzy -Baby Kabuki, Mineral Powder Brush, Concealer Brush; pędzelek do oczu -  Eye Shading Brush i kosmetyczka na suwak.


Wszystkie pędzle są bardzo miękkie, mają bardzo elastyczne włosie, bardziej giętkie niż te z EDMu. Wydaje się również, że objętościowo też jest ich mniej ale może być to złudzenie.

Każdy z pędzli chciałam do czegoś wykorzystać :) Przed zakupem pędzli z Sephory nie dysponowałam miłym pędzlem do różu i w tym celu chciałam wykorzystać Baby Kabuki. Pędzelek przetestowałam do podkładu mineralnego i mimo, że ma objętość zbliżoną do EDMowego Flat Topa, to trzeba się nieźle namachać :) 



Mineral Powder Brush, czyli pędzelek do pudru jest praktycznie kopią Sephorowego z różowego zestawu. W związku z powyższym pewnie na razie odłożę go, żeby się nie zniszczył ;) Porównanie do Flat Topa:

Mimo, że zestaw jest jako tak zwany travel size pędzelki wcale nie są takie małe. Pędzel do pudru jest nawet dłuższy niż Long Handled Flat Top:


Pędzelek do korektora przypomina taki mini pędzelek do podkładu - ma taki języczkowy kształt. Zdziwił mnie natomiast pędzel do aplikowania cieni - wygląda na bezużyteczny. Ma dość długie, miękkie, bardzo elastyczne włosie i jest rozczapierzony. Mam nadzieję, że pierwsze wrażenie jest błędne :)

No i muszę powiedzieć, że bardzo się cieszę z kosmetyczki. Lubię, jak pędzle mają własne opakowanie, w których można je bez problemu transportować nie stresując się, że pobrudzą się w kosmetyczce. Opakowanie jest wygodne 
i ku mojemu zdziwieniu bardzo duże - bez problemu mieści się cały zestaw pędzli, Flat Top z EDMu i jeszcze jest dużo wolnego miejsca.

Zapakowana kosmetyczka:


A i małe ogłoszenie parafialne - na stronie Drogerii Natura pojawiło się nowe wydanie magazynu Natura. Jak już wspominałam we wcześniejszym poście są tam co najmniej dwa interesujące artykuły - o składnikach w kosmetykach i o minimalizmie. A tu link do magazynu :)





5 komentarzy:

  1. Muszę się w końcu skusić na osławione Ecotools ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznie długo czekałaś na wysyłkę. Chodzą za mną te pędzle :)
    Pozdrawiam
    ruda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektóre są dostępne w rossmannie i w drogerii Hebe. Są i na allegro, ale wychodzą drożej niż zamówione z iHerb. Tylko ja mam z zamówienia zbiorowego i koszty przesyłki do PL pewnie też inaczej wyszły.
      Dziękuję za komentarz :)

      Usuń
  3. Ostatnio kupiłam mój pierwszy pędzelek z ecotools - do cieni i jestem nim zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  4. posiadam pędzel z Ecotools -a do bronzera jest moim faworytem :)

    OdpowiedzUsuń