Google+ Followers

wtorek, 25 września 2012

Zakupowy szał, czyli do którego marketu najpierw?

Hej,
powoli zaczyna mi się kończyć podkład, hydrolat skończył się już jakiś czas temu (ale obecnie zużywam jakiś mało naturalny z zapasów), co oznacza zakupy...

Jakimś dziwnym trafem koniec września i październik okazał się okazją do dość okazyjnych zakupów.
Za kilka dni w Biedronce, w Rossmannie i już od teraz w SuperPharm znajdziemy fajne okazje :D

W Biedronce już od jutra zaczyna się akcja "Piękno dla rodziny" - katalog już dostępny na stronie internetowej firmy:


W Rossmannie wielka promocja marek własnych (czas zrobić zapasy Alterry) - katalog powinien się pojawić na dniach na stronie.

Natomiast w Superphram znajdziemy zniżkę 40% na Sanflore, 40% na AA Eco (dla posiadaczy karty, kartę można wyrobić od razu :) ).

Ostrzę ząbki na okazje :D

W Biedronce spotkamy również frugo, wczorajsza buteleczka przedstawiła mi takie wyznanie:

Chyba nie muszę dodawać, że mamy nowy wazon? :D


Pozdrawiam,





6 komentarzy:

  1. Wszyscy wiedzą o nadchodzących promocjach w Rossmannie, tylko nie ja ;) Gdzie można znaleźć jakieś konkretniejsze informacje, skoro gazetki jeszcze nie ma ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja znalazłam na wizażowym wątku Rossmaniaczek :) Chyba 6 albo 7ma strona obecnego wątku. Myślę, że nie ma co się niecierpliwić - Rossmanna powinno starczyć dla każdego!

      Usuń
    2. Nie zamierzam na niego napadać, lubię wiedzieć, co w trawie piszczy ;)

      Usuń
  2. Właśnie oglądałam gazetkę z Biedronki. Będzie puder z Eveline - bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń